Welcome to Yaya Lou unprivate diary. Be nice here. Thank you. +Ikuti blog | Facebook | Twitter
Fake Smile


Credit



Template : Yaya Lou Qim
others : Yaya Lou & Qim Lou
Best view : Google Chrome



">



Setia itu indah sebenarnye ♥
Saturday 21 January 2012 | 16:16 | 0 comments


Topic hari ni : Setia itu indah

I see ramai betul yang cakap setia itu menyakitkan http://www.youtube.com/watch?v=13tGdEWu2v8 <- macam lagu angkasa nehh . Padahal kalau pasangan yang bercinta tuh salaing faham memahami, jaga hati pasangan masing masing . Mesti korang takan rase itu menyakitkan kann? Cuma orang sengal j kod yang cakap setia itu menyakitkan -,- aku cuma cerita ape yang aku lalui sebelom sebelom neh j . Dah ramai lelaki yang aku dah jumpe ,perangai sumenye pelik pelik -.- Tapi aku tak amik hal pasal tuh , asal kan hati jujur dan ikhlas ♥ Setiap kali aku bercinta , aku tak pernah lagi menduakan seseorang tuh kod . Paling paling pon , aku mintak putus dulu <': Keindahan cinta yang kita alami zaman remaja neh yang dikenali ramai 'famous gitu' is cinta monyet ♥ . Cinta yang takan dilupakan even kita dah kahwin nanti , mama aku cakap lah kannn . Taktahu lha makbapak korang (Y)
Time bercinta sumenye baik , sumenye cantik/handsome . Sampai rupa macam bangla/pakistan/indon/negro pon kau cakap 'Handsome' , tapi bila putus j confirm ade yang tak kena . Yang sini kutuk sane , yang sane kutuk -,- Aishhhh . Aku pernah kod? tuh pon sekali j , sebab mamat tuh kutuk aku dulu (Y) . Semasa bercinta aku sayang cinta dia , tapi lepas bercinta pon aku still anggap and buat bende yang same . Aku tak pernah lagi caci maki mane mane lelaki , aku takpernah lagi marah marah mane lelaki oke , aku tak pernah lagi mengumpat pasangan aku oke . Even dia handsome/tak handsome. Tahu tak sebab ape tak pernah? sebab aku hargai diorang and terima diorang seadanye , tapi kalau lelaki tuh yang mulakan dulu memang dia silap besar lah dengan aku contohnye dia neh haaaa -> http://www.facebook.com/profile.php?id=100001469140930 . Sorie lah beb! aku bukan nak malukan kau, tapi kau yang mulakan dulu. So if aku buat pon tak slah kann? ;D Aku mencintai bekas bekas polistren aku sangat sangat time menjalani hubungan kami ♥ AKu tak penah buruk buruk kan diorang , melainkan diorang buruk buruk kan aku ye lha agaknye -,- So just behave j lha kalau dioranga de buat bende bende gitu kann .

Setia itu indah sebenarnye

* bertolak ansur .
* hal kecik jangan dibesar besarkan .
* tak perlu maki hamun .
* memahami antara satu .
* tegas bertempat .
* merajuk sekali sekala (kalau selalu nanti pasangan jemu)
* manja ade masa .
* fizikal dan mental perlu kuat menjalani rintangan yang mendatang .
* hargai .
* sayang each other .
* selalu say : iloveyou ♥ ;D
* tak perlu diperkotak katik kan .
* tak perlu ade syarat time nak memulakan sesuatu hubungan sebab jujur itu lagi menyenangkan .
* ambil berat (penting)
* jangan selalu tanye soalan yang same (boleh kann?)
* cintai dia sepenuh hati , bukan dengan perasaan KESIAN .
* nampak kesalahan dia tegur tegurkan lah <:
* jangan mendesak!
* mulut kena jaga <:
* berterus terang adelah perkara paling wajib .
* tak perlu berpura pura .
* dan yang paling penting ->

CINTAILAH AKU SEPENUH HATI , SESUNGGUHNYA AKU TAK INGIN KAU PERGI